Sommarbild i höstmörkret

Underbart att de e torsdag och att det i morgon är veckans sista arbetsdag :) I morgon kväll skall jag umgås med min kära lillebror som är hemma på besök i Vasa.

Arbetsdagen kommer att vara något annorlunda i morgon. Sparbankerna firar något som kallas för Världsspardagen. Vi har öppet hus med specialerbjudanden och så bjuder vi på kaffe och tårta. Har ni vägarna förbi Handelsesplanaden 23 tycker jag att ni skall komma in på en kopp kaffe och tårta.

I dag flöt arbetsdagen på som vanligt. Efter jobbet drack jag en hallonsmoothie och så cyklade jag till gymmet på BodyAttack. Hade sällskap av Jenny som är hemma på besök från Malmö. Hon är alltid full av energi och utstrålade sån glädje även om hon inte hade sovit mer än sex timmar på två dygn. Kul att träna med dig Jenny :) 

Själv hade jag rätt tunga ben i dag och dessutom fel skor. Vet inte vad jag tänkte på då jag packade väskan men hade tagit med mina aerobicskor i stället för springskor, vilket mina vader fick lida för... Skönt var det ändå att ge kroppen en riktig genomkörare.

Raderar lite foton på datorn och så hittade jag denna. Kan inte låta bli att bjussa på den :)



Ha ha...den är från sommarstugan i somras. Har varit och fiskat med pappa, rensat fisk och ska tvätta dem. Skrattade gott åt denna...en riktig fiskarbrud :)

Ha en skön torsdag och en underbar sista dag på arbetsveckan i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0