Dags att öka på

Då är veckans första arbetsdag avklarad. Var lite trött efter jobbet så jag tog en tupplur på 10 minuter innan jag cyklade till gymmet. SpinnPumpen gick bra i dag. Salen var proppfull av träningssugna människor. Jag ökade på vikter i triceps låten i dag. Det blir ju lätt så att man kör på med samma vikter, men nu har jag bestämt mig för att öka på en muskelgrupp i gången. Förra veckan ökade jag på i rygglåten och nu var det dags för tricepsen...få se vad de blir nästa vecka, kanske bröst eller axlar...

Beställde annars lite chicklit böcker från Adlibris i går kväll. Rekommenderar verkligen adlibris hemsida för er som tycker om att läsa böcker. Det är lätt att beställa och böckerna levereras i brevlådan efter ett par dagar. Så bekvämt och enkelt, prova på får ni se :)

Dags för en kopp te och tv mys med Desperate Housewives. Ha en skön måndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nej, det var inte slutsålt! Därför var chefen snäll och bjöd in ett gäng för att få lite fiilis:) Vet inte hur det är med resten av föreställningarna, men kan inte tro att det är slutsålt om inte premiären var det...

2009-10-13 @ 09:15:04
URL: http://lindisens.blogg.se/
Postat av: Liza

Ja, adlibris är bra! Har förhandsbeställt Dan Brown nyaste bok! :) Can´t wait!

2009-10-14 @ 16:23:20
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Linda: Låter lovande, ska ta och höra mig för om biljetter då...



Liza: Trevliga lässtunder åt dig :)

2009-10-14 @ 16:37:57
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0