Vad händer 2012?

Gomorron allesammans! Skönt att vakna tidigt en söndag. Ser ut att bli en gråmulen dag. Gårdagen var fantastiskt vacker. Kändes som en dag i September, solen sken och det var ca 10 grader. Tanken på att det är julöppning i dag känns ganska avlägsen.

I går kväll var jag och kollade på filmen 2012. Skrämmande, hoppas verkligen inte att Mayaindianerna har rätt. Om världen går under år 2012 får jag nog rätt brottom med att hinna med allt jag har tänkt hinna med i mitt liv ... :)

Vad är då mina planer för i dag? Jo jag skall städa lite och klockan 15 blir det BodyAttack med Hanna. Efter träningen blir det till att söka sig in till stan för att välkomna julen och se på fyrverkeri. För tillfället ligger jag ännu i sängen och myser. Tror jag skall börjar med att kolla på veckans avsnitt av The Hills och The City. Tror det blir en skön söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0