Tisdagsvila

I kväll låter jag kroppen vila och blir bjuden på mat i stället för att träna. Vilken vardagslyx, eller hur? Har fortfarande lite ont i halsen så jag tror att kroppen tackar mig i morgon :)

Var på lunch med en kär vän i dag som hade glada nyheter. Hon har fått jobb i Holland och åker om tre veckor. Ett mycket utmanande och intressant jobb. Önskar henne all lycka o gläds med henne, men lite ledsen måste jag erkänna att jag är. En av mina käraste vänner flyttar bort från Vasa :( Men så är livet. Får ju i stället vara glad åt att jag kan besöka henne i Holland. Enligt henne är shoppingen fantastisk där.

Nej nu e de dags för mig att cykla iväg på middag :)

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

tack detsamma

2009-11-10 @ 22:56:05
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0