Såå trött



Så här har jag känt mig i dag. Tror det bästa hade varit att stanna i sängen och sova, men vad kan man då jobbet kallar...Nu hoppas jag på att ett pass SpinnPump skall pigga upp mig.

Vet inte om det är svininfluensan eller vanlig höstförkylning som har intagit banken, men en stor del av personalen är sjukskriven. Det betyder ju att vi som är friska har större arbetsbörda och höstmörkret gör ju inte direkt att man känner sig extra energisk.

Tänk annars att man kan bli lycklig över att betala skatt. Det blev jag i dag. Fick mitt skattebesked och jag trodde att jag skulle vara tvungen att betala mer än jag tydligen är, man tackar för det :)

Nej nu kallar gymmet....

Kommentarer
Postat av: Liza

Hahah! Kul bild! Ja, man känner sig sådär ibland...

Hoppas du får hållas frisk från flunssan! :)

2009-11-02 @ 17:26:51
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Jo lite kul var den. Hoppas på att få vara frisk...få se hur länge det räcker :)

2009-11-02 @ 20:40:37
Postat av: Snorkkis

Oj, känner man sig så trött kanske det kunde vara bra att ta det lugnt med träningen. Hoppas att du klarar dig utan att åka på influensan som härjar hos er!

2009-11-02 @ 21:16:06
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Snorkkis: Kände mig faktiskt piggare efter träningen så det gjorde gott. Men visst har du rätt i att det i bland kan vara bättre att inte träna om man är allt för trött.

2009-11-03 @ 07:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0