Drömmer om skidåkning

I kväll har jag SpinnPumpat. Skönt var det. Tvekade lite innan jag gav mig iväg till gymmet. Har känt mig trött och lite småkrasslig, men det visade sig vara ett bra beslut att trampa iväg till gymmet. Nu känner jag mig både piggare och gladare. Höstmörkret bidrar verkligen med extra trötthet. Längtar efter att marken är täckt av vit snö.

Kolla in den här bilden från Tärnaby från i fjol vintras. Snacka om att jag får en längtan till att åka skidor och besöka kära Tärna...




Kommentarer
Postat av: Liza

Jaaaa! OCh Hemmavan! Åååhh va mysigt det är där! :)

2009-11-10 @ 07:42:23
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Camilla

Blir verkligen sugen på att ta en tur till Tärnafjällen!! :)

2009-11-10 @ 20:01:07
Postat av: Jenny

Liza: Fotot är faktiskt från Kungsliften i Hemavan. Ljuvligt ställe!



Camilla: Jo vem blir inte de... :)

2009-11-10 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0