Blir stylad i dag

Förlåt att jag var frånvarande i går. Fullt program hela dagen... Vaknade i morse och bestämde mig för att ta tag i designen på bloggen redan i dag. Har hållit på med den nu i 3 timmar, känner mig som värsta hackern :) Har fortfarande en del jobb kvar, men har en början så de blir o fortsätta i morgon. Börjar tycka att det är riktigt roligt nu då jag lärt mig lite om koder och färgtabeller.

Vet ni vad jag skall göra nu? Jo jag skall till Artistica och slinga och klippa håret. Tänkte lägga i lite mörkare slingor som bryter av min blonda kalufs i höstmörkret då man är så blek. Dessutom har jag bokat tid för smink och håruppsättning. Ska bli så skönt att få njuta av att bli fixad i flera timmar och inte behöva göra något själv inför kvällens jubileumsmiddag.

Tack annars för alla fina kommentarer ni skriver. Roligt att få respons på mina tankar kring träning och hälsa. Fortsätt gärna kommentera :)

Dags att dra till frissan, jippiiiii! Ha en nice weekend vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0