Step steppi step step

Efter en sen ankomst från Helsingfors i onsdags var jag alldeles för trött för att stiga upp på morgonlänk i dag. Kändes rent av tungt att stiga upp till jobbet. Nu är den här arbetsdagen i varje fall avklarad och i kväll skall jag se till att lägga mig tidigt.

Efter jobbet åt jag en banan, avokado och några mandlar och cyklade iväg till gymmet för ett pass BodyStep. BodyStep är en konditionshöjande timme som också effektivt bränner fett. En timme består av 10 pass till energigivande musik. Timmen avslutas med muskelträning och strech. Hela kroppen är i rörelse och man kan ta ut sig riktigt ordentligt. AC drog timmen och hade blandat in några låtar från ett äldre BodyStep program. Jag har hunnit bli lite trött på det nuvarande programmet så det var kul med lite gamla låtar.

Då jag kom hem blev det en sallad med quinoa, grönsaker och fetaost. Till det rågbröd med ost och rökt skinka, så gott :) Känner att jag borde bli bättre på att sätta upp bilder här i bloggen. Kanske blir det en bild av min frukostsmoothie i morgon.

I morgon är det fredag, så skönt :) Skall på modeshow på kvällen, så det ser jag framemot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0