Tungt SpinPump pass

Usch är helt slut i hela kroppen. Var på SpinPump75 i kväll. Ett SpinPump75 pass består av spinning i 30 minuter och muskelträning med skivstång och fria vikter i 45 minuter. Kände redan under spinning passet att det inte skulle bli till något. Var trött då jag kom hem från jobbet, så trött att jag sov i 10 minuter. Trodde det skulle göra susen, men tydligen inte. Kändes som att jag aldrig riktigt kom igång med träningen i kväll. Vikterna jag vanligtvis brukar använda kändes ovanligt tunga. Nu är jag slut i kroppen, inte så där skönt slut som man brukar vara efter ett träningspass, utan verkligt slut!

Glömde skriva att jag skadade min fot på BodyAttacken i går. Trodde inte det var så farligt då, men kände av det under min morgonlänk och nu var jag till och med tvungen att smörja in den i mobilat. Få se om det hjälper. I vilket fall som helst blir det nog ingen morgonlänk i morgon. Min kropp behöver tydligen vila och i synnerhet foten. Få se hur jag känner mig under dagen, siktar in mig på spinning på kvällen.

Nu skall jag ta och äta ett ordentligt kvällsmål så att musklerna och min trötta kropp får näring. Får besök av Tina också så det ser jag fram emot. Tänk vad vore världen utan underbara vänner...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0