Grymt BodyAttack pass

I kväll var jag på BodyAttack. Ett högintensitets träningspass som motsvarar en 10 km:s länk. Timmen består av intervallträning. Atletisk aerobic varvas med muskelträning till upptempo musik. I dag var det grym feeling. Hon som drog passet var hyperenergisk och glad. Visst håller ni med om att det har stor inverkan på ens egen träning ifall den som drar ett pass själv är laddad. För mig är det A och O med inspirerande instruktörer och jag lägger oftast upp mina pass ut efter vem som drar timmarna.

Tycker det är så skönt att träna då det börjar vara varmare ute. Värmen gör att kroppen blir fortare mjuk och träningen mer effektiv. Då jag kom hem mixade jag ihop en grön smoothie åt mig. Så god och mättande. Tillsatte avokado i smoothien som bl.a. innehåller nyttiga fetter, antioxidanter och a-vitamin. Receptet kommer här:

Grön smoothie

1 päron
2 kiwi
1 liten avokado
1/2 lime
2 dl sojamjölk

Smoothien blir ganksa tjock i konsistensen. Önskar ni en mer rinnande smoothie räcke det med en halv avokado och eventuellt mer sojamjölk.

Nu tror jag att det är dags att varva ner för dagen. Borde dammsuga, men tror att jag sprar det tills i morgon. Känns som att soffan och en kopp hälsosamt Roobois te lockar mera...

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0