Fridfullt i Vasklotskogen



God morgon på er! Jag började min morgon med att stiga upp kl 08.30 och ta en morgonlänk runt motionsspåret i Vasklotskogen. Kan säga att jag var ganska ensam på gatorna i stan och i skogen. Kände enorm frihet, bara jag, fågelkvittret och en stad som vaknar. Det mest fantastiska med att bo i Vasa är nog närheten till skog, natur och de korta avstånden.

Gårdagens träning bestod av shopping :) Måste till mitt försvar säga att det i varje fall var effektiv shopping, hittade en massa och spenderade allt för mycket pengar på kort tid...Efter shoppingen var jag på middag med Hanna som hade varit på ett combat pass. Kvällen kunde inte ha avslutats bättre än att umgås med denna alltid så sprudlande glada tjej.

Dagens program är att åka till sommarstugan. Skall bli skönt att komma ut till lugnet. Packar med datorn så kanske återkommer jag ännu i dag...

Ge er ut o motionera i helgen, ser  ut att bli fantastiskt väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0