Dag på stan

I går kväll var jag på modeshow på Fontana. Det var riktigt kul och fick inspiration till att shoppa. Därför jag har varit på stan i dag, men kan ni tro det kom hem utan att ha köpt något alls. I dag var en sån dag att inget passade och satt som det skulle. Provade en massa som såg snyggt ut på hängarna...men inte på mig. Bra för plånboken, men tråkigt för garderoben...

I kväll kommer tjejerna till mig, vi ska kolla på melodifestivalen tillsammans. Innan det borde jag städa och hinna ut på en länk. Det blir förstås en del godsaker i kväll, för vad skulle melodifestivalen vara utan snacks :) Köpte min favorit i dag, chilikryddade cashewnötter. De är ganska starka, men om ni tycker om starkt kryddad mat lovar jag att ni tycker om dessa.

I går kväll åt jag broilersallad med hembakat bröd. Skall lägga upp receptet på brödet som är jätte mumsigt. Den senaste tiden har jag bakat bröd åt mig i större satser och fryst in. Bröd som man köper i matvarubutiker innehåller ofta en massa med e-ämnen. Bakar man sitt eget bröd vet man åtminstone vad man äter och så är det ju mycket godare :)

Trevlig helg åt er alla och så hejar vi på Finland i kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0