God middag



Har just avnjutit en god middag. Pestolax och quinoasallad med valnötter och solrosfrön. Håller samtidigt på att baka brödet som innehåller kamutvete. Doftar nybakat bröd i hela lägenheten, ljuvligt.

I kväll skall jag rensa i garderoben för att föra kläder till loppiset Adam&Eva i morgon. Min garderob svämmar över så jag konstaterade att jag måste sälja bort en del. Har massor med klädesplagg som jag aldrig använder, men som jag tidigare inte har velat göra mig av med. Nu har jag bestämt mig för att helt kallt sälja bort dem.

Var och hyrde två filmer så då jag är färdig med prissättadet av kläder skall jag slappa i soffan.

Trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Snorkfröken

Vilken trevlig blog du har - och roligt att läsa om sunda värderingar! Fick nys om din blog från en gammal hanken studie-kompis då vi började prata om bloggar och träning. Kikar säkert in igen, och välkommen att titta in hos mig också!

http://snorkfrokens.blogspot.com/

2009-06-13 @ 19:54:56
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Roligt att du tittade in. Så fin blogg du har och vilka grymma marathon prestationer.



Jag och en vän har planer på att börja i marathonskola på hösten och eventuellt springa Stockholm marathon nästa år. Kanske får jag mersmak av dig och din träning :)

2009-06-14 @ 17:33:14
Postat av: Liza

Halloj Jenny!

Hittar man det dät Quinoa här i Vasa också? Har försökt hålla ögonen öppna men har inte sett nåt...har dock inte varit i natur-butikerna...

Trevlig blogg du har här! :)

Ha det!

2009-06-14 @ 18:49:02
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hello Liza :)



Quinoa finns i de flesta matbutiker nufötiden. Du hittar det oftast på samma ställe som pasta, ris, couscous, bulgur osv. Quinoa hör till min favorit, mumsigt och härlig konsistens.



Tittade in i din blogg också, superfin. Keep up the good work!

2009-06-14 @ 20:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0