Fantastisk helg

Sorry att jag inte har skrivit på några dagar. Helgen har varit full med program. På fredag åkte jag till mina föräldrars sommarstuga med några vänner. Grillade, badade bastu och umgicks.

På lördagen var det dags för bröllop ut i skärgården. En av mina barndomsvänner gifte sig i Replot kyrka och hade bröllopsfest vid Kalles Inn. Mina föräldrars sommarstuga ligger alldeles intill Kalles Inn, så jag och mina vänner cyklade dit efter vigseln i Replot.


Cykelfärd till bröllopet vid Kalles Inn

Det var en fantastisk dag med underbart väder, vacker vigsel, utsökt mat och  naturskön omgivning. Jag och mina vänner övernattade vid sommarstugan och kom hem i dag på eftermiddagen. I dag åt vi en dunder frukost, lapade sol och simmade innan vi körde hem.

Väl hemma i Vasa gav jag mig ut på en 60 minuters springtur. Solen sken så det var stekhett, men skönt efter helgens gottande. Rätt nära min bostad blev jag attackerad av en mås. Den var väldigt arg på mig av någon konstig andledning. Kanske hade den fått ungar och jag klampade in på deras revir? Ingen aning, men klarade mig i varje fall helskinnad hem. Väl hemma drack jag en smoothie och efter det var det dags för en golfrunda med Sanna. Vi gick nio hål och det gick rätt bra för oss båda. Undrar om det var det fina sommarvädret som inverkade på slagen?

I  morgon är det måndag. Ny vecka och nya möjligheter som det heter. Tror jag skall börja morgondagen med en springtur för att känna mig laddad inför veckan. Vädret ser ut att hålla i sig hela kommande vecka, så vad är inte bättre än det. Sunshine every day :)

Kommentarer
Postat av: LIza

Vilken härlig sommarbild! :)

Kollade lite i bröllopsalbumet på FB också, verkar ha varit riktigt skoj! :D

2009-06-30 @ 11:11:02
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jo vi hade en underbar helg med toppen väder och trevligt sällskap :)

2009-06-30 @ 11:35:33
Postat av: Jenna

Du e så vacker Jenny...wau vilken fin bild samt klänningen gillade jag!

2009-06-30 @ 20:54:35
Postat av: Jenny

Tack söta Jenna, så gulligt sagt av dig!

2009-06-30 @ 21:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0