Det blev step i ett stormigt Vasa

Jag var på step i kväll, men var försiktig med foten. Kände för att svettas i stället för att träna inre muskelstyrka på BodyBalance.

Jissus som det stormar i Vasa i dag. Tänkte blåsa av cykeln då jag trampade till gymmet. Det var ny BodyStep serie. En serie som kan bli riktigt tuff då alla steg sitter. I dag orkade kroppen inte riktigt. Vet inte vad det beror på, men kände aldrig nån riktig träningsglädje. Kan vara att jag inte riktigt är i skick. Har lite ont i halsen. Hela den senaste veckan har jag anat att jag har en underliggande förkylning som inte ännu har brytit ut. Hoppas bara att den inte bryter ut nästa vecka då min semester börjar. Förstås är det även svårt att känna innerlig träningsglädje då foten konstant påminner mig om att den inte är ok :(

Nu skall jag föna och platta, eller kanske locka mitt hår. Snacka om att det är arbete med långt hår. I synnerhet för mig som tränar dagligen och därför också duschar dagligen. Det går åt många timmar i veckan till att föna, platta och locka håret. Annars har jag inte ångrat mig ännu. Börjar vänja mig vid längden och tror att jag snart kan styla det utan problem. En negativ sak är dock att det är varmt och att det ibland är ivägen då jag tränar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0