Dagens program: cykeljakt

Har äntligen sovit en hel natt. Kände mig utvilad i morse då jag steg upp och gav mig ut för o springa. Det blåser rätt hårt i dag, hade därför motvind på hemvägen. Hann inte stretcha så mycket efter springturen som jag skulle ha behövt. Känner bl.a. av combaten i skulderbladen i dag, men de e rätt skönt med lite träningsvärk för de e så sällan jag har det.

Tycker att jag stressade hela morgonen: sprang, stretcha, duscha, fixade frukost, lagade lunchlåda och packade gymväskan. Hann inte ens dricka frukost kaffe... I dag ska jag sluta en halv timme tidigare för att åka och se på en ny cykel. Ringde runt till lite cykelbutiker i går och hörde mig för om vad det finns för utbud. Tydligen är jag alldeles för sent ute så urvalet är inte så stort mer. Skall i varje fall göra ett försök. Hittar jag ingen får jag helt enkelt fixa upp min 7-v'äxlade Tunturi och kämpa mig igenom Botniacyklingen med den. Efter cykeljakten ska jag cykla till gymmet och gå på Step.

Mycket trevligt inplanerat för kvällen, men först ska jag ta mig igenom arbetsdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0