Superb kväll



Gardenpartyt var superbt i går. Sanna bjöd på god sommarmat ute i hennes lilla trädgård. Vädret kunde inte ha varit bättre, ej heller sällskapet. Vi skrattade och talade fram till kl 01.00 då vi gick ut på stan. Dansade och sjöng in på småtimmarna. En hellyckad kväll med andra ord.

Eftersom solen visade sin bästa sida även i dag blev det en dag på stranden. Efter stranden tillagade jag en jättegod sallad med getost och kallrökt lax, som avnjöts på balkongen i solskenet.

Dagens träning blev 20 minuter på crosstrainer och 60 minuter BodyPump. Trodde jag skulle vara seg efter gårdagens festande, men kände mig stark och kry. I kväll blir det i varje fall o lägga sig tidigt för att jag skall orka med den kommande jobbveckan.

I morgon kväll blir det middag hos Ulrica. Mycket kul som händer under sommaren. Många middagar och fester, kan det vara bättre? Inkommande lördag är det Botniacyklingen som jag ser mycket framemot.

Nu ska jag gå och duscha för tredje gången i dag och skölja ur hårinpackningen som jag har i håret. Håret slits rätt mycket under sommaren så det kan vara bra att ge det lite extra näring i bland.

Hoppas ni också har haft en fin helg och känner er redo för den kommande veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0