Multikakor och spinning

Cyklade efter jobbet i regnet till kvällens spinningklass. Reserverade en cykel åt Lena o väntade på henne, men hon dök inte upp...(hoppas Lena du läser det här så du får dåligt samvete :) nå nej skämta bara) Lite tråkigt var det i varje fall för vi brukar alltid hinna skvallra lite innan timmen börjar. Nya tag i morgon Lena, då e de combat som gäller :)

Efter spinningen låg jag i en massagestol i 20 minuter, såååå skönt, tänkte faktiskt somna. Insåg hur skönt det är med massage. Borde verkligen boka tid till en riktig massör...

Efter gymmet kom jag hem och städade en snabbis. Konstaterade då jag städade att jag nog är väldigt pedant när det kommer till att hålla rent och snyggt hemma. Jag kan helt enkelt inte koppla av ifall det ligger saker här och där eller dammråttor flyger runt.

Nu väntar jag på att Angelica ska komma. Har dukat fram en liten kvällsbit: hembakat bröd, multikakor (består av majs, spelt, sesam och linfrö) kalkonpålägg, ost, grönsaker och te. Ska bli mysigt att sätta sig ner och prata om ditt o datt.



Ifall nån av er blev sugna på multikakorna så finns de i de flesta större matbutiker. Ett hälsosamt alternativ till vanliga riskakor eftersom de är fiberrika och har låg salthalt.


Kommentarer
Postat av: Lena

Förlåt Jenny :( jag lovar att det inte skall upprepa sig. Vi ses på combat ikväll!

2009-07-08 @ 07:06:59
Postat av: Jenny

Du e förlåten vännen :) Ses i kväll!

2009-07-08 @ 07:23:32
Postat av: Angelica

Det hembakade brödet var verkligen gott! Spännande med nya smaker och råvaror, du är så duktig som testar och experimenterar :)

2009-07-09 @ 09:57:49
Postat av: Jenny

Tack, bra att de smaka Angelica. Vet nog inte om jag skulle kalla mig duktig...de e nog bara av rent intresse jag gör det :)

2009-07-09 @ 10:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0