Drick mycket vatten!

Hemma efter svettigt BodyStep pass. Det är märkligt hur mycket man svettas under sommaren i jämförelse under vintern. Luftkonditioneringssystemet på gymmet är inte det bästa så det blir rejält fuktigt och varmt under tuffare pass. Men som jag tidigare har skrivit njuter jag av det. Kroppen är mjuk och det är lättare att ge max. Det som är viktigt sommartid är ju förstås att dricka extra mycket vatten under dagarna, träningspassen och framförallt efteråt. Jag dricker ofta bubbelvatten efter träningspassen. Har för mig att kroppen tar upp det bättre...vet inte om det stämmer, men tycker att det släcker törsten bättre än vanligt vatten.

Dags för kvällsmat och tv :) Önskar jag hade kvällssol på min balkong så att jag kunde sitta och njuta av sommarvärmen. Tyvärr har jag endast morgonsol och utsikten är kanske inte den bästa heller...men är det vackert väder i morgon blir det frukost på balkongen.

Bjuder på en inspirationsbild av min fruktkorg. Har alltid en massa med frukt hemma. Perfekt att äta då jag får sockersug eller som mellanmål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0