Bästa medicinen mot stress

Finns det något bättre efter en stressig arbetsdag än hård träning? Tror inte det :) Gick på som en tok på jobbet i dag. Därför kändes det underbart att dra till gymmet direkt efter jobbet. Sprang på löpband i 30 minuter och efter det gick jag på ett SpinnPump 75 min pass. Skön genomkörare för hela kroppen.

Mina ben har varit som två stela stockar sen allt dansande i högklackade skor i lördags. Känns som att jag fick dem uppmjukade idag. Stretchade lite extra då jag kom hem, så nu mår jag bueno :)

Tillagade en bulgur sallad med rostade pumpafrön, apelsin och broilerstrimlor. Ska mumsa i mig den nu och njuta av måndagskvällen. Hoppas på att det inte regnar i morgon på morgonen så jag kan ge mig ut på morgonlänk.


Kommentarer
Postat av: Snorkfröken

Ja visst är träning bästa medicinen för att komma back on track! Och för att koppla av, och koppla på :). Hoppas också på att värmen och solen ska komma tillbaka - är ju skönt att få träna i solljus efter jobbet, och innan jobbet, då man inte har semester ännu.

2009-07-06 @ 20:48:21
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Jo jag längtar efter solen och värmen. Så ni har det kallt där borta också? Får hoppas på att sommaren hittar tillbaka :)

2009-07-06 @ 21:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0