Vilken start på morgonen

I dag fick jag kanske inte världens bästa start på morgonen. Åt ingen frukost eftersom man skall vara oäten 7 timmar innan man gör en kroppsanalys. Cyklade iväg till gymmet till kl 10 och väl framme blir jag informerad om att killen i kassan i misstag hade bokat tid åt mig först till nästa vecka. Hon som vanligtvis gör analyserna var ledig i dag.... Blev kanske inte så glad, men vad kan man, misstag gör vi alla i bland. Bokade en ny tid åt mig till nästa vecka. Fick ju i alla fall en cykeltur så här på morgonen och lite frisk luft.

Testade min nya pulsklocka i går och jag måste säga att jag är mer än happy med den! Längtar efter att få träna i kväll bara för att få använda den :) I dag på dagen har jag tänkt hinna en sväng till mamma och pappa, laga middag (bönsoppa som ni får receptet på om den blir god), träffa Jessi på en kaffe på stan och gå på ett pass spinning.

Gissa vad jag sysselsatte mig med i går kväll:



Dags att föra de färdiga "konstverken" till posten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0