Välförtjänt vila

Har varit märkligt trött hela dagen. Efter jobbet sov jag i 15 minuter och sen bar de av till gymmet på BodyAttack. Kände mig seg o trött och hade inte höga förväntningar på vad jag skulle prestera i dag. Bra att välja tyngsta passet på gymmet då, eller hur...? I varje fall så fick jag energi av världens goaste Hanna. Blev så lycklig då jag kom in till gymmet och mötte en sprudlande glad Hanna. Tack för energin vännen, tror inte jag skulle ha kämpat som jag gjorde utan ditt pepp i dag :)

I morgon kväll blir det i alla fall vila för min del. Har gått på rätt högintensiva pass varje dag sedan lördagen nu, så en dags träningsvila blir nog bra. Ser fram emot en kväll med Jessi, idolfinal och smaskiga tilltugg :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv vännen!Även jag var märkligt trött o seg idag och min gädje var stor när ja såg dig kliva in genom dörren och feelisen blev ju toppen under passet!Såna här dagar e d xtra bra med positiv energi och peppning från en god vän under träningen:)!Var verkligen tur att mina mutor funkade på chefen;) Ha en skön vilodag imorrn och du hejar väl på Erik?:)Kram

2009-12-10 @ 21:54:46
Postat av: Jenny

Hanna: Jo tacka chefen från mig också ;) Jo Erik e min favorit, vi hejar tillsammans! Kram o gonatt

2009-12-10 @ 22:04:06
Postat av: Snorkkis

Härligt att få sån energi från vänner när man själv känner sig lite låg. Ha en toppenhelg!

2009-12-11 @ 18:57:33
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Snorkkis: Visst är det. Träningsvänner är den bästa peppningskuren!

2009-12-12 @ 09:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0