Trött som aldrig förr

Puh så trött jag har varit i dag. Då väckarklockan ringde hade jag helst bara gömt mig under täcket och stannat där hela dagen. Tyvärr var jag tvungen att stiga upp och promenera gladeligen till arbetet... Kämpade mig igenom arbetsdagen som dessutom var stressig.

Då jag kom hem slockande jag på soffan i 15 minuter innan jag cyklade iväg på ett pass SpinnPump 75. Hela passet var en pina, tungt och jobbigt. Som ni ser så har det inte riktigt varit min dag i dag. Hoppas på att vakna till en bättre dag i morgon.

I alla fall piggade Lena upp mig med en överraskning. Hon spenderade hela gårdagen i köket och bakade jullimpor. Blev så glad åt julklappen jag fick. Av alla presenter man får tycker jag allra bäst om de som man har gjort med själ och hjärta. Smakade på limpan till en kopp detox te och den var vidunderligt god. Tack söta Lena för klappen och smakupplevelsen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0