Slö start på veckan

Började första arbetsdagen efter julledigheten med att vara trött. Här har jag vilat i fyra dagar och så är jag ändå trött. Dessutom har jag haft ont i ryggen. Har ingen aning om varifrån jag har fått det, men irriterande är det.

Kom hem vid en 17.30 tiden och cyklade iväg till gymmet kl 18.15. Hann med en power nap innan träningen, så då jag väl kom till gymmet var jag pigg. Tyvärr har jag fortfarande irriterande ont i ryggen. Tror jag skall försöka smöja in den med lite mobilat, få se hur jag lyckas med det...kanske får jag ta en slev till hjälp...:)

H&Ms vårkollektionskatalog damp ner i postlådan i dag. Skall ta och bläddra lite i den nu. Känns rätt märkligt att kolla på vårkläder då det äntligen har blivit vinter i Vasa, men spännande att se vad som är inne under våren. Hoppas jag vaknar upp pigg och glad i morgon :)

Kram o gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0