Rolig julmiddag

Gårdagen var lyckad i sin helhet. Tyvärr slutade konserten på ett mindre trevligt vis. En man i publiken fick en sjukdomsattack. De försökte återuppliva honom i över en halvtimme inne i kyrkan innan ambulansen körde iväg med honom. Kan inte annat än hoppas på att det slutade bättre än det verkade som. Fick en påminnelse om hur skört livet är och värdet i att ta vara på varje dag som om den vore den sista.

Efter konserten blev det middag med tjejerna. Maten var helt fantastiskt god, åt kammusslor till förrätt, sik till varmrätt och chokladfondant till efterrätt. Vi sjöng, talade, skrattade och roade oss.





I dag har jag varit rätt trött efter helgens program. Har inte gjort mycket vettigt. En promenad har jag hunnit med och ett besök hos min storasyster som fyller år i dag. Grattis än en gång käraste syster!

Nu tror jag att jag borde besöka matbutiken och så blir det en kväll i soffan, eventuellt med film. Tänk att det är fjärde advent i dag och endast tre dagar till julafton, så mysigt :)






Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack Jenny och alla andra vackra tjejer för en underbar kväll!Va kul att få va mer på er julfest!:)

2009-12-21 @ 11:37:18
Postat av: Jenny

Hanna: Tack själv! Så roligt att du joinade oss :) Alltid lika kul att umgås med dig solstrålen.

2009-12-21 @ 12:34:42
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0