Morgonmys

Sitter och myser med tända ljus, julmusik och frukost. Nu undrar ni säkert varför jag är vaken så här tidigt med tanke på att det var julfest i går. Jo svaret är det att julfesten började kl 19 och jag var hemma redan kl 00.30. Jag valde avsiktligt att ta de lugnt och komma hem direkt då festen slutade eftersom jag skall ut i kväll. Vi hade en jätte mysig fest, lite annorlunda än tidigare år. Festen hölls på hemlig plats, i Marthastugan i Kvevlax.  Kändes nästan som att vi satt hemma i någons vardagsrum i stället för på en flashig restaurang. Vi bjöds på otroligt god mat , mysig stämning och roligt program.

I dag känns det bra att vara i gång så här tidigt. Skall hinna in till stan en sväng och se om jag hittar nåt fint att ha på mig i kväll. Dessutom skall jag handla ingredienser till pepparkaksdeg som jag skall tillreda i dag inför bakandet i morgon. Jag har ett hemligt släktrecept på världens bästa och godaste pepparkakor. Eftersom jag är ledig på måndag och tisdag har jag bl.a. tänkt sysselsätta mig med att baka GI-lussebullar och koka ihop lite julgodis. Undrar hur jag skall göra med julkort i år....tänker ni skicka julkort? 

Ser fram emot eftermiddagen. Blir ett pass BodyStep med solstrålen Hanna och efter det bastu och party med some fabulous girls ;)

Dags att njuta av frukosten och lördagsmorgonen...

Kommentarer
Postat av: Liza

Mmm, jag har alltid för avsikt att skicka julkort men det blir ALDRIG av. Så svaret är att jag har tänkt skicka några, men vi får se hur det sist och slutligen går! ;)

2009-12-05 @ 09:28:42
URL: http://lizalopare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0