Julannandag

I dag har jag sysselsatt mig med att kolla på tv och förebereda lite munsbitar till i kväll. Tjejerna kommer hit på glögg och tilltugg. Kanske blir det utgång, får se...

Då jag vaknade i morse kände jag mig lite krasslig, men det blev bättre under dagen. Nu mår jag riktigt toppen efter ett pass BodyStep. Måste säga att jag är förvånad över alla träningsentusiaster på gymmet. Roligt att se att människor tycker det är viktigt att röra på sig även om det är jul.

Tror att det är all julmat som har bidragit till att jag har känt mig jäst, trött och svullen. Julmat är ju rätt salt, så inte är det ju konstigt att fötter och händer sväller...men nu är jag som sagt pigg och känner mig redo för en mysig kväll med tjejerna.

Önskar er en mysig fortsättning på julhelgen.

Kommentarer
Postat av: Ulli

Hej tjejen, hoppas du haft en mysig jul, verkar så iallfall. =) Ha en trevlig kväll om ni ger er ut på banan! =)

2009-12-26 @ 16:24:07
Postat av: Jenny

Ulli: Tack de har jag haft! Hoppas du har haft det bra där borta också. Kramis

2009-12-26 @ 19:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0