Hoppas på snö i natt



Äntligen blev det kallt. Möjligheterna till att vi snart får snö är rätt stora. Liza dansar till och med snödansen för min skull :)

Har ni annars julkalendrar i år? Jag fick en chokladkalender av mamma och pappa. Vet egentligen inte riktigt vad jag gör med den. Öppnar luckorna och ser vad det är för bilder på chokladbitarna, men äter dem inte. Tycker inte om chokladen i chokokalendrar. Önskar det fanns chokladkalendrar med 70% choklad, då skulle jag minsann äta bitarna. Nåja får väl spara mina chokobitar åt nåt chokladsuget syskonbarn...

Kollar ut genom fönstret, de e fullmåne, kallt och marken är täckt av frost. Jag tror jag har turen med mig i natt o vaknar upp till snö i morgon. Få se om min spådom slår in :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Ja, nu är det liksom bra bäddat för vintern! Allt den behöver göra är att anlända! :)

2009-12-03 @ 19:59:46
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Ser ut som att väntan blir lång :)

2009-12-04 @ 07:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0