Hej mitt vinterland

I natt har det kommit snö! Det är alldeles vitt på marken, underbart. Nu Liza är det bara att spänna på skidorna och börja träna inför Botniavasan :)

I dag skall jag fortsätta på mitt konfektbakande och så skall jag möta upp en vän på lunch som jag inte har träffat på typ 2 år. Tänk, vi bor i samma stad och har inte ens sprungit in i varandra. Ska bli kul o träffas och höra hur hon har haft det under de senaste åren...

I kväll blir det ett pass BodyStep och besök av Lena. Kul ledig dag med andra ord. Synd bara att det roliga alltid har ett slut och jobbet kallar åter i morgon.

Njut av snön, nu då det äntligen ser ut att bli en vit jul.

Kommentarer
Postat av: Liza

Hihiih! Ja, fast jag måste gå och köpa skidor också först... heheh... men tror faktiskt att det blir först på mellandagarna!

2009-12-16 @ 15:50:24
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Skidor underlättar säkert din träning :)

2009-12-16 @ 16:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0