Ett paket kom lassat med...

Valde spinning i stället för Step i kväll, får prova på den nya stepserien en annan kväll. Kände att mina ben ville cykla i dag så då fick det bli så. På vägen hem cyklade jag via R-kiosken och hämtade detta paket:



Vad tror ni finns i det? Svårt att gissa va... :) Ni minns böckerna jag skrev tidigare om "Äkta vara" och "Den hemlige kocken", dessa beställde jag åt mig själv. Dessutom kunde jag inte låta bli att beställa "En sorts kärlek" av Ray Kluun. Har läst så många fina recensioner om den att det kändes som att det är en bok jag bara måste läsa. För övrigt innehöll paketet lite julklappar åt mina syskonbarn. Nu börjar jag ha en hel hög med olästa böcker som bara väntar på mig. Undrar när jag skall hinna med dem...kanske under julen...

I morgon kväll skall jag möta upp Ulli och Lena över en avskedsmiddag direkt efter jobbet. Buhuuu min kära Ulli lämnar Finland för Holland och det är sista gången vi ses innan hennes flytt i morgon. Känns lite ledsamt, men jag ser absolut fram emot vår träff i morgon. Önskar henne allt gott och en underbar vistelse i Holland. Du kommer att vara saknad Ulli, så det är bäst att du söker upp ett staket åt mig och Lena så vi kan komma på besök snarast möjligt, ha ha... :) Nu undrar ni säkert vad jag dillar om för staket, men Ulli borde förstå vad jag menar:)



Ta hand om dig världens bästa Ulli!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

ray kluun, har jag också hemma och väntar att bli läst. Det har inte funnits så mycket tid till sådant utan. Men nu är de flesta studieböcker återlämnade så det blir att ta tag i annan slags litteratur.

2009-12-01 @ 20:12:17
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Och jag har också Ray Kluun väntandes bland några andra böcker.. det är ju så billigt på AdLibris så jag beställer alltid flera böcker på en gång, och sen hinner jag inte läsa dem.. :P

2009-12-01 @ 20:27:06
Postat av: Jenny

Camilla & Cecilia: Ser ut som att Ray Kluun är mäkta populär :)

2009-12-01 @ 20:48:11
Postat av: gotteochvi♥

SV; TACK SÅ MYCKET!

2009-12-02 @ 13:09:43
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0