Dags att leka tomte



Då var det dags att slå in julklapparna. Hade tänkt hitta på rim också, men tror jag skippar det känns som att min hjärna inte är som mest kreativ just nu.

Då jag vaknade upp i morse var jag betydligt piggare än i går. För övrigt har dagen varit rätt stressig, underbart att ledigheten närmar sig med stormsteg! Sista arbetsdagen i morgon innan det är dags att fira jul.

Kvällens träning var tung. Sprang i 30 minuter och så var jag på BodyAttack. Benen var tunga och energinivån i botten. Gjorde dessutom illa ryggen, vet inte om det är en nerv som är i kläm eller om jag har sträckt mig, men ont gör det. Insåg att min kropp kräver vila. Därför förbjuder jag härmed mig själv att träna i morgon även om jag skulle vara på hugget och det kliar i träningsnerverna. Sparar mig till passet på julaftonsmorgonen med brorsan :)

Nej nu skall nissen Jenny packa in lite julklappar och mysa med en kopp te.

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

SV; HAHA, JA ELLERHUR?! GOTT!

2009-12-23 @ 11:06:00
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0