Skogens guld



Jag var och plockade kantareller efter jobbet i går. Tillredde en svampstuvning med quinoa som jag nyss avnjöt till middag. Insåg återigen då jag var i skogen hur skönt och avslappnande det är för tankeverksamheten.

Annars känner jag mig fortfarande hängig. Tog ett nytt crp-prov i går som jag fick svar på i dag och det låg fortfarande på samma nivå. Därför fick jag läkartid till i morgon för vidare undersökning. Hoppas på att jag får pencillin så att jag är i skick på resan.

I kväll är det Konstens natt i Vasa. Ett evenemang som ordnas en gång per år. Hela Vasas befolkning samlas i centrum för att vara kulturella. Själv borde jag börja tvätta inför resan, men först ska jag sova en stund. Får se om jag tar mig en sväng på stan efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0