Sista golfrundan denna semester

Dagen började med en 18-håls golfrunda med hopp om att sänka mitt handicap under 30. Första 9 hålen gick bra. Sänkte mitt handicap från 36 till 34. Nöjd över att det går åt rätt håll, men något besviken för att jag inte spelade bättre än så. Måste väl ta mammas ord till mig: du har ju spelat så lite Jenny, inget kommer gratis utan träning. Antar att det är så att jag önskar jag skulle vara en toppspelare redan, men det tar nog tid och krävs mera träning innan jag blir det :)

Om en timme ska jag iväg på combat. Ska blir skönt att fighta bort lite energi. Tvättade mina fönster efter golfen, så det känns i varje fall som att jag har fått något vettigt uträttat i dag.

I morgon kallar arbetet igen. Dit for mina semesterveckor, de kom och de gick. Nu e de bara att vänta på vintersemester :)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Det e bra om du du hålls runt 30, vill int att du får bättre hcp än mig :)

2009-08-26 @ 19:51:13
Postat av: Jenny

Jocke: Ha ha...vänta bara :) Dags o börja träna för dig kanske...

2009-08-26 @ 20:55:55
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0