Inget dåligt väder, bara dåliga kläder...

I går efter jobbet blev det en kort springtur på 30 minuter. Det regnade så jag var plaskblöt då jag kom hem. Kanske inte en njutning på det viset, men skönt med frisk luft och att rensa tankarna inför helgen. Valde i varje fall att inte springa mer än 30 minuter då jag har varit förkyld.

Då jag väl kom hem var det brottom, brottom...fixade mig och gick till Strampen på mat med Lena och Ulli. På Strampen var det massor med människor för det var Salsakväll. Efter Strampen blev det en drink hemma hos mig och så gick vi vidare till Ollis. Om det var mycket folk på Strampen så var Ollis överfullt. Vi dansade och sjöng natten lång. De hade ett band som spelade som var helt grymt, hela Ollis rockade.

I dag skall jag in till stan en sväng och så blir det nog en runda till gymmet för lite muskelträning. Sen får jag väl ta tag i det vanliga helggörat, nämligen städa :) Det regnar och är mulet så egentligen toppenväder för städning.

Ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0